söndag, december 12, 2021

Läser Oliver Twist

 Jag var uppe tidigt och gjorde frukost för jag tänkte åka till äldreboendet och hälsa på faster Kerstin. Jag drömde så konstigt på morgonen om en gammal klasskamrat som fått en bok publicerad på Nordstedts.

Efter gymmet körde jag till gymmet. Det blev en bra träning där jag började med hantelpress. Fredrik från gymmet var där, och fotbollsspelaren Kjell, och jag träffade "Kabeldon" och "Turken" när jag var på väg att gå. Tyvärr blev det inget besök på äldreboendet för faster Kerstin var förkyld. Hoppas det går bra för henne för hon är ju 95 år. Istället stannade jag hemma och läste i boken "Oliver Twist" av Charles Dickens.

Idag lyssnade jag på War .

Bild ur Oliver Twist.

* På eftermiddagen muntrade jag upp mig med att boka en resa i sommar.
* Bokat för att få en tredje vaccinspruta.
* Lever i nuet.



Etiketter: ,