lördag, december 11, 2021

Äntligen tankade jag bilen

 Gick upp redan vid sextiden. Jag drömde konstiga drömmar som jag inte minns men jag är säker på att jag kunde gå. 

Jag gjorde frukost och såg lite på ett program om renar på TV.

Efter frukosten tog jag bilen till Ica och handlade färdigmat, yoghurt och svensk päron (Jag tycker i och för sig det är roligt att se var frukten kommer ifrån? Har frukten rest från Spanien eller Sydafrika?) Efter Ica åkte jag och tankade bilen. Det skulle vara trist att få soppastopp när jag till exempel åker till stationen i Alingsås. Efter alla saker jag ordnat så åkte jag till gymmet. På gymmet träffade jag idrottstränaren Kjell och gymmaren Fredrik.

När jag kom hem tittade jag efter hur mycket jag tankat för?

Jag lyssnade lite på Frank Zappa också. Och sedan på Marcus Oscarsson på TV4 play.

Här är jag på väg från gymmet.

* Tankat bilen
* Handlat mat
* varit på gymmet.


Etiketter: , ,