söndag, september 11, 2022

Nu får jag vänta fyra år till till nästa val

 Dagen efter valet. Jag beundrar Magdalena Andersson och jag tycker hon skötte sig bra. Kanske får Ulf Kristensson samtala med Erdogan istället? Jag vet en person som röstade på SD och de var för att pensionerna var så låga.

Jag vaknade redan vid tre och hade svårt att somna om. Vid fyra gick jag upp och gjorde mig i ordning och åt frukost och såg på kvällstidningarna på nätet.

Jag somnade lite på tåget från Alingsås till Göteborg. Det gick bra att ta sig upp till Universitetsbiblioteket. Sedan ska jag ställa upp böcker.

Jag lyssnade lite på Captain Beefheart på morgonen.

Ställer upp  böcker på 6A.

Jag satte direkt igång med utkörning av böcker. På eftermiddagen satt jag i läsesalsexpeditionen. Jag pratade länge med en låntagare M. 

Hemresan blev lite besvärlig. Jag hann inte med tåget jag riktat in mig på och tåget jag kom med var proppfullt eftersom en vagn tagits bort. Jag behöver verkligen en vecka på Kreta.