lördag, september 10, 2022

Angående valdebatterna

 Tittar på valdebatter. Partiledarna får svara på samma frågor om och om igen. Själv lyssnar jag på Blå Tåget. Men när jag har gjort  de här valtesterna blir jag borglig. Men så ser jag alla invandrare som är på väg till sina jobb. Det är klart de vill bo med sina landsmän, det tycker jag inte behöver vara så konstigt. Ärligt talat spelar det inte så stor roll bara jag röstar. I debatterna försöker jag avgöra vilka som pratar i nattmössan eller vilka som har något initierat att säga.

På morgonen åt jag frukost och såg på kommentarerna till gårdagens valdebatt.

Jag blev ganska sen till gymmet men sedan flöt det på tycker jag. Fick en bra bröstövning.

Imorgon väljer jag något. 

Jag blev glad när jag träffade landsmän ute i Australiens regnskog.

På eftermiddagen såg jag filmen "Mellan två skilda världar" på Alingsås filmstudio. Juliette Binoche spelade en städerska.