lördag, september 03, 2022

Det närmar sig valet

 Sov oroligt jag låg och tänkte på hur jag skulle få tid att gå på faster Kerstins bosuppteckning. Hon dog ju för ett halvår sedan. Jag trodde hon skänkt alla sina pengar till SOS barnbyar.

Jag har i alla fall lyckats köpa lite godis på airshoppen med min gamla qr-kod. 

Såg att Dire Straits kommer till Göteborg. Dom var ju bra men jag har för mig att jag redan sett Markl Knopfler på Scandinavium tror jag det var.

Efter frukosten lyssnade jag en stund på en intervju med Ulf Kristensson. Men jag stängde av och gick och tränade istället. Han sa inget nytt. En vecka kvar innan det är dags för val. Jag tyckte taxichauffören som körde mig i veckan hade bra åsikter.

Kokar kaffe

Fick gjort en del med apparna i den nya telefonen. Åt lunch på Sjöö. Skrev till teamleadern att jag behöver gå på boupptäckning på torsdag. Lyssnade på the Fugs och Denis Linde.