söndag, september 04, 2022

Installerat Stoytel i mobilen

 Nu har jag till sist installerat appen storytel i den nya telefonen. Så tråkigt att behöva göra dessa tråkiga saker när det finns så mycket andra roligare sker att göra.

På morgonen vid ses badade jag. Efter frukosten lyssnade jag på Magdalena Andersson. När jag var klar med det så körde jag till gymmet. I trappan upp träffade jag Fredrik och han sa att han skulle sälja sin vackra Volvo och köpa en Porche. En eldriven Porche.

Annars var det inte så många jag kände på gymmet. Bara två kvinnor som bara springer på löpband. Milan kom när jag skulle gå. Dt gick bra att träna trots att jag hade lite ont i magen.

På morgonen lyssnade jag på Johnny Cash vacker sång men kanske lite för dyster i min ålder. Men ruskigt bra.

Jag ska läsa slut Julius Juhlins bok "Minnen"