fredag, september 02, 2022

Träffade studenten Paul

Idag kände jag för att lyssna på Frank Zappa på morgonen. Tyvärr var tåget några minuter sent så jag missade tvåans spårvagn i Göteborg. Överallt är det valaffischer i Göteborg. (Tyvärr har jag inte fått kläm på hur jag hanterar kameran i telefonen så jag missar en del bilder där du behöver vara snabb).

På Humanistiska biblioteket satt jag i läsesalsexpeditionen. Det var inte många där. Studenten Paul Graf var där och han berättade att han lämnat in en uppsats.

Efter läsesalen registrerade jag tidskrifter.

Hur ska jag tänka när jag väljer? I Privata Affärer stod det för en tid sedan att börsen gått bäst när det varit Socialdemokratiskt styre. Men vad vet jag?

Brunnsparken klockan halv sju.


På eftermiddagen hämtade jag beställningar från våningarna ett till  nio A. Jag låg ganska bra i tid efter fikat. Men så fick jag några beställningar där jag fick göra exemplarposter så det drog ut på tiden.
Hem fick jag åka med tåget 15.59.