onsdag, september 14, 2022

Lyssnar på Isaac Hayes

 Uppe vid sextiden trots att jag var ledig. Lyssnade på morgonnyheterna om att Ukraina tar tillbaka ockuperat land. Putin måste gå. Sedan gjorde jag frukost. Lyssnade lite på Barry White innan jag gick till gymmet. Det var ganska bra på gymmet jag pratade lite med pensionärerna. Höll mig bara till maskinerna på gymmet.

Jag streamade lite musik med Isaac Hayes hans musik passar bra på semestern. Synd att jag inte har några LP-skivor med hans musik

När jag kom hem fick jag några kartonger med Speedy Catch från skövdedepån. Det var bra att jag fick det innan jag åker på semester. När jag packat upp kartongerna bokade jag en tid för klippning. Annars känner jag det som jag inte gör något viktigt för Sverige.

En bild på Isaac Hayes från Spotify