lördag, augusti 13, 2022

Lyssnar på Isaac Hayes

 Skönt med semester trots att jag sov dåligt eftersom det var varmt och jag hade ont i magen. Det första jag gjorde på morgonen var att gå och bada och simma några meter. Sedan gick jag till gymmet. Fredrik, Kjell och Anna N. var där. Jag hälsade också på "Oxen" (före detta spårvagnschaufför och fyrkanten som brukar pendla också.

När jag kom hem lyssnade jag på Marcus Oscarsson när han pratade politik. Svårt det där med politik men det är väl bara att ta något så man får det gjort. I Aftonbladets valkompass blev jag Liberal. Kanske bra att rösta på något annat än vad min syster gör. Men jag tror inte SD är något för mig för jag har så många bekanta från andra länder och när jag kommer till Drottningtorget på morgonen kryllar det av invandrare som jag antar är på väg till sina jobb. På Facebook får jag reklam av politiska partier  varje dag.

Idag lyssnade jag på Isaac Hayes,

En Nogger efter  gymmet.

Idag tror jag att jag ska skriva lite Minnen i Word.