onsdag, augusti 03, 2022

Försov mig men kom inte sent

 Idag var jag nära att försova mig. Jag Vaknade med ett ryck av att Kristina sa "Klockan är fem". Sedan blev det bråttom att kasta i mig lite filmjölk, duscha, borsttänderna och gå på toa och sedan bar det iväg till stationen och ta buss. Varför stressar jag? Jag vet inte hur tågen eller bussarna går nu på sommaren så jag vill gärna hinna med 6.05 bussen. Vid Åkareplatsen såg jag staniolpapper ligga och skräpa. Det är kanske heroinister som hittat en undanskymd plats bakom hotell clarion?

Innan jag satte igång med att skicka beställningar i rörposten så lyssnade jag på Isaac Hayes.

Kopparmärra klockan sju på morgonen.

Efter lunchen så ställde jag upp tidskrifter. När jag gjort det åkte jag på medicinsk fotvård. Det är knepigt nu när jag måste ta buss till Alingsås.ch hela ti kolla tider.