tisdag, augusti 09, 2022

Fyrans spårvagn idag

 Hade ont i magen i natt. Kanske berodde det på att jag tog en Ipren för att slippa gå upp och kissa. Eller så var det pizzan. Det var kanske onödigt att gå till Cyrano, men personalen är så trevlig där.

Bussen till Göteborg gick galant. Pendlarkompisen Lea pratade om när hon gjorde magnetröntgen på sig själv. Hon hade svårt att ligga stilla så de fick göra om det tre gånger.

Idag åkte jag fyrans spårvagn och jag fick en plats längst bak. Det är flera invandrare som åker till sina jobb, tror jag, vid sjutiden.

Jag lyssnade några sekunder på Wilson Pickett

Jag fick en reklamaffisch av studenten Paul Graf.

Det var en borta i magasinet. Inga problem egentligen bara att jag fick hjälpa till lite i 5b. "Kämpen" är bra att ha för han drar sig inte för att ta i lite extra. Han klagar inte utan gör så gott han kan. Lundh satt jag ute och år på Indya. Det måste ha varit 30 grader varmt.
På eftermiddagen satt jag i läsesalsexpeditionen.