tisdag, juni 28, 2022

Skickade beställningar i rörposten.

 Hostade på natten idag också. Gick upp vid halv fem och åt frukost, rakade mig och duschade. Det var kort tåg idag så det var fullt med folk. Roligt att Johan är tillbaka. Han har haft diskbrock så han har varit sjukskriven. Åkte med fyrans spårvagn till Korsvägen.

På jobbet postade jag rörpost beställningar.

Jag ställde också upp böcker i kvinnovetenskapliga samlingen.

Jag lyssnade lite på Bob Dylan.

Brunnsparken klockan sju på morgonen.

På fikat pratade vi om skolgången. Jag har en kollega som är så bra i matte så hon kunde vara med i mensa. Men hon tycker inte det är roligt med matte. Då berättade jag en gång till om hur dålig jag var i matte i Falköping. Men så är det när pappa väljer att flytta från Uppsala till Falköping. De bästa minnena från Falköping är nog att bygga kojor på Mösseberg.

Jag ställde upp två högar med tidskrifter. Men sedan tog jag en friskvårdstimme och var en timma på gymmet. "Kabeldon" var där men han var upptagen med intensivträning.



Etiketter: , ,