tisdag, juni 21, 2022

Tröstlöst att vara sjuk när solen skiner

 Tänkte först att jag skulle lyssna på I am Bored med Iggy Pop på morgonen idag. Men sedan ändrade jag mig och tänkte att jag inte skulle deppa ner mig bara för att jag är förkyld så jag lyssnade på the Stylistics istället.

Var uppe vid sextiden och kollade mail och gjorde frukost. Klockan halv åtta kom en målare samtidigt som jag åt frukost.

Efter frukosten ringde jag rehab och de tyckte att jag skulle avboka rehab idag. Funderade på om du inte blir så mycket förkyld om du nyligen varit förkyld. Men jag var ju nyligen förkyld. Jag minns äldre släktingar som skröt om att de aldrig var sjuka. Men de pendlade inte eller vistades bland folk.

Efter det att jag ringt rehab så körde jag till Ica och handlade igen.

Ägg på Ica.

* betalt resten av Mallorca resan.

* förkylningen har gått över till snuva.

* Handlade för helgen på morgonen.