söndag, juni 26, 2022

Idag lyssnade jag på Clash

 The Clash skiva give 'em enough rope är en av mina favoritskivor från punk tiden.

På natten idag sov jag inte mycket  för jag hostade så mycket. Fattar inte att det bara blir värre av anti hosttabletter och medicin.

Jag satt ute och åt frukost. Lena Philiphsson kanske är bra som sommarpratare. Undrar hur de väljer sommarpratare. Paul Graf har varit med om mycket men vad skulle han spela för musik?

Efter frukosten åkte jag till gymmet. Fredrik var där, Kabeldon cyklade när jag gick. Jag började hosta när jag tränade med roddmaskinen.

Efter gymmet åkte jag och förnyade månadskortet och sedan körde jag till Ica nära och handlade körsbär och yoghurt, 

Dricker spenatjuice efter gymmet.

* Lyckades sova lite
* Var ute och förnyade månadskortet.
* Regnet