lördag, juni 18, 2022

Snubblade på en gatsten

 Det  var väldigt trevligt igår på Bishop Arms i Göteborg. Visserligen snubblade jag på en gatsten utanför Park Lane när jag var på väg till Bishop Arms men min arbetsledare R. drog effektivt upp mig. Han var stark trots att han in te går på gym.

Idag har jag doppat mig i Gerdsken för första gången i år. Jag tog bara ett par simtag. Efter simturen och sedan frukosten så körde jag till Bälinge sopåtervinningsstation och slängde två kassar med papper och plast. Efter Bälinge körde jag direkt gymmet och tog ett pass: det blev hantelpress idag. Fredrik, Rolf och "Kabeldon" var där och jag pratade lite med dem. Den kraftige lille iraniern var där också. Men han hade tränat färdigt när jag kom.

Idag lyssnade jag på Paul MaCartney som fyller 80 år idag.

Första doppet i år.