onsdag, juni 22, 2022

Såg på ett möte i zoom

 Obehaglig natt då jag bara hostade och snörvlade. Jag gick upp vid halv sju och skrev till jobbet att jag fortfarande är sjuk. Jag minns när jag ringde till rehab igår så sa de att det tar en vecka innan en förkylning gått över. Sedan ringde jag till Steinbrenner och avbokade tårtan till i morgon. 

När jag skrivit till alla på jobbet så gjorde jag frukost. Klockan nio så passade jag på att lyssna på morgonens personalmöte via zoom. Det gick ju bra. Det handlade om en konstgrupp och om en utflykt till Riga. 

Lika bra att vara hemma för jag hostar och nyser. Kanske ska läsa i boken midnattsbarn av Salman Rushdie.

Jag lyssnade lite på Status Quo

bra att jag köpte spenatjuice igår.

Jösses. Vi har haft en tapetserare hemma. Men när jag skulle gå sa han att inga förkylningar biter på honom för han tror på Gud och han bad för mig att min förkylning skulle försvinna och att mitt ben skulle bli helat...