tisdag, mars 01, 2022

Korsvägen klockan fem i sju.

 Det var lite kyligt i morse när jag satt på stationen i Alingsås och väntade på tåget till Göteborg.

På biblioteket skickade jag beställningar i rörposten. Den här gången väntade jag till fem i åtta med att skicka. "Kämpen" jobbade ju inte i A-huset idag eftersom det var en kvinna som är noga med att man ska hålla tiden när man ska skicka.

Jo jag passade på att sälja mina Kinafonder också även om de inte krigar just nu.

Hela förmiddagen skickade jag beställningar i rörposten, Jag var även och ställde upp böcker i Kvinnovetenskapliga avdelningen.

På morgonen lyssnade jag på the Beatles.

Korsvägen klockan fem i sju på morgonen.

På eftermiddagen var jag på kundmöte:
1. Mögel på våning ett.
2. Har biblioteket råd att riva och bygga nytt?
3. Behövs nya bokvagnar på våning ett.