måndag, februari 21, 2022

Beställt katetrar.

 På morgonen idag tycker jag det passade att lyssna på  Roxy Music.

Helgens kultur:

* Program om Mark Mark Rothko.

* Reprisen av På spåret.

* Beställt fler katetrar.

Idag var jag glad att snön som föll igår hade töat bort så jag slapp ha vinterkängor. Det första jag gjorde på jobbet var att köra ut böcker till Öppna magasinet. Det var ganska många men kursböckerna ställdes upp på siffror så det gick ganska fort.

Efter lunchen idag somnade jag vid skrivbordet. Bäst att ställa upp tidskrifter så kanske jag vaknar till liv. Trots att jag gick och lade mig halv nio så är jag trött. Bra att jag kom fram till Skövdedepån redan klockan åtta.

* Det har inte riktigt gått som Putin ville. Han ville ju starta ett krig och han hade en lista på folk han vill döda. Men väst anfaller inte som han ville. Hanville ha krig och att utrota nato. Han bryr sig inte om människoliv bara små hundar. Han är fåfäng och kränkt.

Nelly Thürings trappa