torsdag, februari 24, 2022

Kommer böcker till biblioteket.

 Sov skapligt. Hade ont i tandkött ´men jag tog en alvedon så det kändes bättre efter ett tag. Nästan all nö var borta i Alingsås. I Göteborg var det lite slask kvar högre upp vid Universitetsbiblioteket.

Idag körde jag ut böcker till våningarna. Det var en hel del, speciellt kursböcker. Då och då tog jag en mikropaus för att se vad som händer i Ukraina. Varför ställer soldaterna upp på det här anfallet? 

Jag blev klar tidigare än beräknat med uppsättning av böcker så jag hann ställa upp några decimeter tidskrifter också. Lunch åt jag ärtsoppa med pannkakor i studentmatsalen. Sedan fortsatte jag att ställa upp tidskrifter. 

GPs ledare med Adam Cwejman skriver om kriget i Ukraina.

Idag lyssnade jag på Barry White.



centralstationen i Göteborg.

Gick till gymmet på eftermiddagen. Det var hemskt många pojkspolingar där och det var störande. Men i det stora hela funkade det.

Det är flyttkarlar på biblioteket eftersom böcker från musik och dramatik flyttaa hit.

Etiketter: