söndag, februari 27, 2022

Bra att vara tidigt på gymmet

 Vaknade vid sextiden. Åkte direkt till Ica och handlade. Mest färdigmat för veckan. Det var fortfarande mörkt när jag kom dit. Det är bra att få det gjort på morgonen.

Efter frukosten körde jag till gymmet. Det blev ett bra pass. GymFredrik, Kjell och "Kabeldon" var där. Den som lyfte med var en invandrare jag bara kände igen. Jag hörde när han talade i telefon. Han växlade mellan arabiska och svenska. Han lyfte mycket i axelpress.

Efter gymmet körde jag till äldreboendet och träffade faster Kerstin. Hon verkad mycket trött idag och satt och sov i sin rullstol. Men hon tyckte det var roligt att se i ett fotoalbum från Sydafrika.

När det gäller Ukraina händer det saker hela tiden. Det gäller att komma åt diktatorn Putin.

Ica klockan sex på morgonen.

Idag lyssnade jag på Creedence Clearwater Revival.

* Hälsade på faster Kerstin.
* Var på gymmet.
* Bokade tid för fotvård.


Etiketter: ,