lördag, augusti 27, 2022

Kräktes på natten

 Vid elvatiden kände jag att jag höll på att kräkas. Mycket gick jag upp och kräktes floder. Uppenbarligen tål jag inte magmedicinen Omeprazol. Men jag måste äta den om jag har magsår. Jag kräktes upp all fredagspasta. Min fru trodde jag druckit för mycket saft. Men jag var ju bara törstig efter att ha suttit i en varm tågkupé.

Ungefär kvart över sex körd jag till Ica och handlade yoghurt, cider och juice. Efter Ica så gick jag ner till sjön och badade. När jag handlat körde jag hem och åt frukost. Det drog ut på tiden så jag såg på Marcus Oscarsson som pratade politik på TV4.

Sedan körde jag till gymmet. Det gick skapligt. Jag kom åt en bröstpressmaskin och det var bra. Jag träffade Kjell och svetsarn. Jag hälsade också på en gamal PT som jag inte sett på länge.

Idag lyssnade jag på John Cale.

Utanför Ica halv sju en lördagsmorgon.

* Gymmet
* bad
* investor