söndag, juli 31, 2022

Lyssnar på Stones

 Tog fram en skiva med Rolling Stones på morgonen. Det skrivs så mycket om Stoneskonserten i Stockholm.

Jag tänker på kriget i Ukraina och hur ska Ryssland ta sig ur den här knipan de försatt sig i?


Tänkte på morgonen att jag slösar bort alla semesterdagar. Kanske. Ledighet är bra. Vid halv sju gick jag och simmade lite i Gerdsken. Efter frukosten så körde jag till gymmet. Idag var det ingen där att prata med men jag hälsade på en man som jag inte kände igen. Kanske. Träningen gick bra och jag kom åt de maskinerna jag ville. 
Jag tänkte på semestern på Bornholm om två veckor. Men det är bara att göra det. Jag fick ju semester. Jag vet inget om Bornholm. Jag har inga barn att spara till. Jag kanske ska ta en kryssning med Fred Olsen när jag går i pension? Det är några år kvar och mycket kan hända.
Just nu lyssnar jag på Rolling Stones.
En gammal spargris med 50-öringar

På eftermiddagen såg jag senaste "Beck". Den var inget speciellt bra efter att ha sett "Hidden".

* Gymmet
* Några sidor på boken "Minnen".