lördag, juli 02, 2022

Började morgonen med ett morgondopp.

 Första semesterdagen lyssnar jag en låt av Ike and Tina Turner.

När klockan blivit sex gick jag ut och badade i regnet. Jag simmade några meter. Jag tror det är nyttigt. Efter badet åt vi frukost. Vi satt inne för det var lite kyligt och regnigt. Efter frukosten körde vi till Bälinge och slängde en plattskärm som varit faster Kerstins. 

Bälinge sopåtervinningsstation.

Efter  Bälinge körde jag till gymmet. Fredrik var precis färdig och var på väg att gå. Jag träffade i alla fall Gällivare med fru och jag hälsade på en av bröderna Elmander. (Gällivare är mycket stark. Då tänkte jag på att jag aldrig behövt använda någon obefintlig styrka. Och tur är väl det. Det var en gång på Sveavägen i Stockholm som det var nära. Jag hade varit på en röjig punkkonsert med Suzie Beats them all och jag var lite uppspelt.)

Dopp första semesterdagen.