torsdag, juni 16, 2022

Ställde upp böcker i Öppna magasinet.

 Det gick bra att ta sig till Göteborg. Tåget hamnade bakom en långsam godsvagn så jag hann inte med tvåans spårvagn utan det fick bli spårvagn nummer fyra. Men det var inte så mycket folk som det kan vara. Under förmiddagen hade jag bokuppsättning i öppna magasinet. Det var inte så många utan jag han ta ett varv i Deweysamlingen. (När jag gick förbi gamla hovrätten tänkte jag på att där skulle jag vara inkvarterad under tiden som det stora biblioteket revs och det byggdes ett ett nytt med robotar)

Lunch åt jag på restaurang Mandarin. På eftermiddagen ställde jag upp tidskrifter. Hälsade på en student som jag kände sedan tiden jag jobbade i Haga.

Efter jobbet tog jag en runda på gymmet.

Jag lyssnade lite på Bob Dylan.

Brunnsparken klockan halv sju.

* investor
* Studenten från Haga.
*Mandarin.

Jag tog en friskvårdstimme efter jobbet. Jag var vinglig på gymmet men jag gjorde det.