tisdag, april 12, 2022

Mycket att gå på biblioteket

 Det flöt på bra till Göteborg. Det går bättre att gå på morgonen då jag är utvilad. Jag hann precis med tvåans spårvagn och jag fick en bra handikapplats. På jobbet började jag med att olja maskineriet med att lyssna på Lou Reed. Sedan gick jag och kontrollerade hur många beställningar det var till våningarna ett till nio på biblioteket. Sedan var det fullt upp fram till lunch. En del säger att det inte är så farligt men jag måste starta en timme innan vi börjar. Han jag kallar "Kämpen" har bra kondis så för honom är det inga problem att gå mycket . Åtminstone tror jag det.

Lunch åt jag en vegetarisk biff på studentmatsalen. 

Efter lunchen tog jag tåget till Alingsås och åkte till gymmet och tränade i en timme.

Äter en glass efter gymmet.

Efter gymmet fick jag besök av min fysterapeut. Hon kom med en ny inomhusrullator. Hon tyckte också jag skulle ansöka om färdtjänst.