lördag, april 09, 2022

Bra väder för gymträning

 Sov nog tio timmar i natt. Men eftersom jag drack cider igår fick jag gå på toa flera gånger. Jag gick upp halv sju. Jag såg på nyheterna på nätet. Funderade som vanligt på möjliga resor. Vill jag koppla av eller vara med om upplevelser?

Efter frukosten tog jag bilen till gymmet. Tur att jag var där tidigt annars hade jag inte fått plats med bilen. Det var nästan tomt bland gymapparaterna. Fredrik var där och tränade axlar och bröst. När jag skulle gå hälsade jag på Kjell och "Kabeldon". Fredrik som ä VD på ett juristföretag sa att det måste kännas bra att ha fått erfarenhet med åren.

När jag kom hem lyssnade jag på JJ Cale en stund. Efter JJ Cale så lyssnade jag på Natriumklorid av Jussi Adler Olsen.

Här gör jag frukost.

Varför kan jag inte glömma när min pappa blev arg på en liftskötare i Österrike när jag som barn inte lyckades åka med T-liften.

Inga mer äventyrsresor tror jag.