tisdag, februari 15, 2022

Spårarbete

 Gick upp vid fyra. Jag hade hört att tidningen redan kommit. Till frukosten läste jag Ann Sofie Hermanssons krönika i GP. Det är alltid lika intressant att läsa vad hon skriver. Bilen startade och på vägen lyssnade jag på Beach Boys.

Tåget gick bra och det var i tid till Göteborg. Jag hann gott och väl med tvåans spårvagn.

På jobbet tog jag och skickade rörpostbeställningar för jag vet att kollegan "Kämpen" är tidig till våning nio och är redo att hämta beställningarna från våningarna. Sedan hämtade jag beställningarna från Kvinnovetenskapliga samlingarna.

Drar sig Putin tillbaka från gränsen till Ukraina?

Lyssnade lite på the Who innan jag tittade på vad min arbetsterapeut skrivit i 1177. Hon skrev att jag har svårt att läsa när jag kommer hem från jobbet. Men det beror ju på vad det är.

Spårarbete på Drottningtorget.



Etiketter: ,