söndag, november 14, 2021

Besökte faster Kerstin

 Gick upp så sent som halv sju. Såg lite på Rederiet eftersom det var för tidig för nyheter.

Några minuter innan nio åkte jag till gymmet. (Det är inte långt men jag drar mig för att linka hela vägen till gymmet. Det var inte så många bekanta där. När jag skulle gå fick jag syn på Fredrik. Vi kom överens om att månadsspara i fonder var bra.

Efter gymmet körde jag till Ingared och hälsade på min faster Kerstin på äldreboendet. Hon var inte så pigg som hon kan vara.

(Men jag blir ju också äldre och det finns ingenting att göra åt det. När jag har rott så långt ifrån land så går det heller inte att göra något åt missar jag gjort eller ens grubbla över varför jag inte gjorde det och det.)

Idag lyssnade jag på Santana. och i bilen lyssnade jag på Creedence Clearwater Revival.

Jag ska inte se matchen mot Spanien. Det är för sent och för nervöst.


Kerstin på äldreboendet.

* gymmet.

* faster Kerstin

* bilen gick.

Etiketter: , ,