lördag, november 06, 2021

Var vid mina föräldrars grav

 Det blåste och skramlade vid fönstret så jag hade svårt att sova. Jag gick upp och gjorde iordning frukost samtidigt som jag såg på nyheterna om valet av Socialdemokraternas nya partiledare. Hon verkar bra, Jag tycker hon pratade om vikten av att alla som kan arbetar. Det är ett sett att minska segregationen. Visst går det att prata men sedan är det handling. Men man måste ju lita på vad folk säger. Om det inte går så har de i alla fall försökt.

Jag tog sedan ett entimmarspass på gymmet. Det var bra. Jag använde hantelpress idag. Jag pratade lite med en man som opererat båda knäna. Han hade varit och lyssnat på Kalle Moréus på Estrad igår. Visst han är säkert skicklig men det är inte min musiksmak .

På eftermiddagen körde vi och handlade ljus och krans. Sedan körde vi till Hemsjö kyrka och lade en krans på mina föräldrars grav.

På morgonen lyssnade jag på Frank Zappa .


Mamma och pappas grav.


* gymmet.

* Kyrkogården.

* Den barmhärtige samariten.



Etiketter: