torsdag, november 04, 2021

Idag körde jag ut böcker

Jag gick upp ett par minuter i fyra. Jag åt lite frukost och gav mig iväg till stationen. Jag fick en bra plats på Alingsås station. Sedan kom ett par pendlarkompisar, en jobbar på Universeum och en annan på Sahlgrenska och Johan på Mölndals sjukhus. 

Tåget kom i tid. I Göteborg hann vi precis med tvåans spårvagn.

I Göteborg hade jag ÖM-insättning, det vill säga körde ut böcker till hus Hus A och B. I hus A väst så fick jag hjälp av han jag kallar "Kämpen" att ställa upp böcker. Sedan lyssnade jag lite på Johnny Winter .

Efter lunchen ställde jag upp tidskrifter. Jag tog tre varv till våning 3A.

Idag byter Socialdemokraterna partiledare. Jag tycker Stefan Löfvén har varit okej.

Rörposttuber som används för hus B.

När jag skulle åka hem mötte jag en gammal chef. Hon rynkade pannan för hon visste inte om att jag har MS och går med käpp.

Hemma tog jag en tur förbi Mekonomen och köpte en batteriladdare.


Etiketter: , ,