söndag, augusti 21, 2022

Val om några veckor

 Uppe vid sextiden. Gick till sjön och badade. På bryggan stod två fiskare: en man och hans son. Jag vet inte om de fick några fiskar. När jag var barn minns jag att jag en morgon drog ut min pappa klockan fyra för att fiska vid Kostersten, Jag ville också till Grisbådarna men jag tror inte vi kom så långt. 

Men nu är nu och vi tog några simtag i Gerdsken. Efter frukosten körde jag till gymmet. Det gick riktigt bra. Jag träffade både Fredrik och "Kabeldon". Vi pratade lite jobb och gymträning och val. Bara några veckor kvar till val.

Idag lyssnade jag på Isaac Hayes

Förstår inte att jag alltid har ont i magen. Jag gjorde ju en gastroskopiundersökning förra året.

Här kommer jag precis från gymmet.

* Simturen
* gymmet
* Julius Juhlins bok "Minnen"

Angående aktier så är mina första aktier Ericson och Astra Seneca. Ericsson har jag sålt och köpte Investor istället. Annars ligger de oftast kvar och skvalpar år ut och år in. vad är meningen egentligen?