lördag, augusti 20, 2022

Åt lunch på Sjöö

 Hade ont i magen på natten men jag somnade ändå. Nästa vecka ska jag på rehab.

På morgonen klockan sex körde jag till Ica och köpte bröd, glass och juice. Det ska bli skönt att gå i pension. De yngre får ta vid jag har inte så mycket att erbjuda. Men vad ska jag göra. 

När jag handlat gick jag ner till sjön Gerdsken och tog ett dopp.

Idag blev jag sen till gymmet för jag lyssnade på Marcus Oscarsson när han pratade politik. Intressant med utlandssvenskar som kan skanna om valet.

Utanför gymmet pratade jag en stund med gymFredrik som var färdig med gymmet. Vi pratade politik och om Sanna Martin som varit på fest. Duktig kvinna det är klart hon får  gå på fest.

Hemma lyssnade jag på Men and volts. Det är drygt 60 000 som lyssnat på Håkan Hellström. Jag har inte riktigt nappat på hans musik.

Handlade tidigt på Ica.

Vid ett tiden gick vi till Sjöö och åt torskrygg till lunch. Vi åt med de närmaste grannarna. Vi pratade om resor vi gjort på semestern. Jag nämnde den tuffa massagen jag fått på båten av den kraftige massören..