lördag, juli 23, 2022

Kapingdbi är bra

 Sov till halv sex sedan skulle Kristina upp och morgonspringa. Lika bra att gå upp och se hur det gick i matchen mot Belgien i fotboll igår. Det var svårt att se hur det gick förr det var så mycket text. När Kristina kom från springningen gick vi och badade.

Jag läser i Facebook att en kamrat tycker det är dålig musik i sommar i P1. Men smaken är ju olika säger jag. Men jag tycker Kapingbdi är bra.

Idag gick jag först till gymmet efter frukosten och det var väl bra men det var inga jag kände där idag trots att det var mycket folk där. Jag körde hantelpress på nedervåningen och det kändes bra.

Efter gymmet körde jag till Ica och handlade. Jag fick en bra parkeringsplats trots att jag var sen. Jag handlade glass, kaffe och yoghurt.

Dagens musik som passar idag är nog Muddy Waters. Jag läser farmors pappas bo av Julius Juhlins bok "Minnen" och han tycker inte om svart musik och jag som tycker så mycket om jazz och blues.

Konstverk på Lousiana.

* Sommar i P1
* Tränade på gymmet.
* Badade i Gerdsken