onsdag, juli 20, 2022

Sommarprat om Incel

 Jag vaknade vid halv sex. Gick upp och kunde konstatera att det inte blivit någon medalj i diskus. Daniel Ståhl kom på fjärde plats.

Direkt tog jag på mig badbyxorna och gick till sjön Gerdsken och simmade några meter. Det var 22 grader i vattnet. Efter frukosten körde jag till Ica och handlade jordgubbar och fisksoppa. Jag fick en bra parkering på parkeringsplatsen utanför Ica.

Efter affären så körde jag till gymmet. Jag träffade Fredrik som var på väg att åka hem. Min  träning var inget speciellt Mage och rygg först och sist bröstet.

Hemma tog jag en glass och lyssnade på sommar i P1. Idag handlade det om ensamma deprimerade män som inte lyckats i tillvaron. Incel tror jag det handlade om.

Hemma lyssnade jag sedan på the Commodores. Nu ska jag läsa Julius Juhlins "Minnen"



Jag sitter och läser.