söndag, juli 17, 2022

Jag fortsäffer läsa Julius Juhlins bok

 På morgonen lyssnade jag på Brick House med the Commodores.

På morgonen drömde om att jag åkte motorbåt i Kostersundet. Men den tiden är förbi. Det var kanske i samband med att jag lyssnade på Mia Parneviks sommarprogram om somrarna förr. Fast som barn var jag ju inte så mycket på Koster då var jag mer på Lyckorna och på Norsesund. Om jag tänker efter. På Koster cyklade jag hit och dit.

Idag gick jag ner och badade i Gerdsken, sedan såg jag lite på friidrotts VM. Duktiga svenska kulstötartjejer.

Det gick bra på gymmet. Jag lyfte lite mer än jag gjort  se dan jag stukade handen. På gymmet träffade jag Fredrik. Han hade varit på ett gym i Leksand.

I efter middag ska jag fortsätta läsa Julius Juhlins bok "Minnen"


På Koster för längesedan.