lördag, juli 16, 2022

Jag kan trilla på ett ögonblick

 Vid sextiden gick jag och badade i Gerdsken. Jag hälsade på en pendlarkompis som promenerade runt Gerdsken.

 Efter frukosten klockan åtta körde jag till Ica och handlade bröd, Koo marmelad, och juice. Efter Ica körde jag till gymmet och tränade ett entimmaspass. Jag träffade Fyrkanten och abeldon. Kabeldon berättade att han hade en kamrat som åkt till Iran för att transplantera hår. De berättade jag om min kollega som transplantera hårväxt i Sverige.

Efter gymmet gick jag sakta och försiktigt till bilen. Det blir så dumt om jag snubblar.

Hemma fortsatte jag lyssna på Marika Anderssons bok och nu ska jag läsa Julius Juhlins bok "Minnen" där han berättar om resor han gjorde i början på 1900-talet.

Idag lyssnade jag på Isaac Hayes

sommarblommor.

Vad jag gjort på semestern:

* Uppdaterat Macafee

* varit i Falköping och Hjo

* sett Elvis på bio.