fredag, juli 15, 2022

Trött på personerna i Downton Abbey

 På morgonen när jag var på gymmet på att förra sommaren så avbokade jag att ligga på Scandic hotell i Strömstad. Jag tänkte att det var långt till Strömstad och sedan ut till Koster. I år har jag bokat Rolfs buss och så verkar det bli av. Vad jag gjort är att jag varit i Hjo, Fredriksdal och Falköping.

Idag har jag varit på gymmet. Städerskan Bang ska gå på semester nu. När jag kom hem tog jag en glass och lyssnade på sommar i P1. Lät intressant men jag tröttnade när det var tio minuter kvar. Det handlade om entrepenörskap.

Sedan uppdaterade jag min McAfee. Det var dyrt. Egentligen skulle jag bara jämföra mellan MacAfee och Norton. Men nu är det gjort.

Den här nya Downton Abbey får bra omdöme. Jag såg den igår och jag tyckte den var sådär. Jag är nog trött på personerna i serien Downton Abbey.

Jag lyssnade också på BT Express.

Ett dopp i Gerdsken.