onsdag, juni 15, 2022

Orolig mage

 Körde som vanligt till Alingsås station. Tänkte på pendlarkompisen Lea som jobbar på Sahlgrenska med MR undersökningar och talar så perfekt  svenska trots att hon kommer från Filippinerna. 

I Göteborg borde jag ha testat toaletterna vid Drottningtorget, toaletterna som nästan alltid är låsta. Istället kämpade jag mig upp till jobbet trots min oroliga mage.

På jobbet skickade jag rörpostbeställningar. Sedan hämtade kollegorna böckerna.

Lunch år jag findustallrik i currysås.

Lynn Anderson den här låten passar bra ibland.

Efter lunchen ställde jag upp tidskrifter.

Paul Grafs annons om en Skottlandsresa.

* Tur jag hade extra jeans på jobbet.
* Roligt att min läkare tyckte det var bra att jag trivdes på Mallorca.
* Såg att min läkare på neurologen är utbildad i Riga.