tisdag, juni 14, 2022

Var på rehab

 Jag körde någon minut senare än vanligt till Alingsås station. Lika bra så slipper jag sitta i kuren och vänta. Janne och Lea kom också. Jag somnade på tåget. Jag fick vänta i fem minuter på spårvagn nummer två. Det är försommar och det är en blandning av nässlor och Kaprifol på vägen upp längs Nelly Thürings trappor.

På jobbet började jag med att lyssna på Träs Gräs och stenar.Sedan skickade jag rörpostbeställningar och efter det så hämtade jag bokbeställningarna. Satt ute på altanen och drack kaffe.

Vättrafikpersonal visar till rätt spår.

Efter  lunchen åkte jag hem för jag hade en rehabtid. Den här gången. Vi pratade mest om hur mycket jag använder rollatorn och om att jag fått möjlighet att få färdtjänst och när det var jobbigast att ta sig till jobbet och när jag kund använda färdtjänsten.