tisdag, april 26, 2022

Längtar efter semester

 Bara sitta still och försöka bli fri från förkylningen. Lyssnar på en bok av Jan Mårtensson. Jag tittar på bilder från Grekland.

Så Putin vill inte prata med Selensky utan Biden. Knappast troligt att någon höjdare från USA vill prata med Putin. Det är ju Ukraina de är i krig med. Men Putin tycker inte Ukraina finns. De tar bort namnet från historieböcker. Men klarar sig Ukraina utan västs hjälp?

Ute ser jag att det är vår. Jag tänker på att det är långt kvar till pension. Vad har jag egentligen gjort för något bra under åren jag jobbat? Jag har försökt att vara duktig. Men inga idéer eller något stort.

Idag lyssnade jag på Barry White

Jag längtar efter semester men vad ska jag göra?



Bilden är en gammal från Karpathos.


* MR-undersökningen visade ingen förändring

* Investor går uppåt

* sovit bort febern på dagen.

Lyssnade på Ducks Deluxe