tisdag, april 19, 2022

Solig vårdag

 Jag hade ont i ryggen men jag sov skapligt ändå. Det var mörkt när jag gick upp 14 minuter över fyra. Jag var i god tid till tåget. Det var egentligen bara Johan som var med av pendlarkompisarna. På jobbet började jag tidigt att sortera rörpostbeställningarna för det hade kommit en tjock bunt med beställningar under ledigheten. Tack och lov fick jag hjälp med att hämta beställningarna på plan 6A annars hade jag inte hunnit till tio. Jag hämtade beställningar bland annat på våning tre.

När jag var klar en kvart över elva lyssnade jag lite på Rolling Stones.

Lunch åt jag sej på studentmatsalen. Sedan ställde jag upp tidskrifter. Tiden går och snart är det semester. På torsdag ska de undersöka om jag är berättigad till att ha Färdtjänst.

Minnen från Clarckdale.