måndag, april 25, 2022

Läste om MR undersökningen

 Sov ingenting förrän vid ettiden. Den här räksmörgåsen jag åt igår gjorde att jag fick sura uppstötningar. Jag tror jag somnade framåt tretiden ungefär då jag skulle gå upp och åka till jobbet. Jag förstod att jag skulle få vara hemma. När jag skulle gå upp vid sex så gick det inte för jag hade fått kramp i vänsterbenet. Jag fick ta hjälp av rullatorn och häva mig upp. Kristina fick hjälpa mig att duscha fast egentligen blev det bara krångligare.

Jag gick i alla fall upp och åt frukost och läste tidningen och lyssnade på nyheterna. Någon sa att Putin inte bryr sig om sanktioner...

Efter frukosten skrev jag till jobbet att jag är hemma. Sedan lyssnade jag på Lou Reed.

Jag läste också i 1177. De hade sett i MR-undersökningen att min MS var oförändrad.

Sedan fortsatte jag att lyssna på "Vardagar 4" av Ulf Lundell


Hemma med feber.

* Inga förändringar i myelinen
* Det gick över med krampen i benet.
* Tog bilen till pressbyrån