söndag, april 17, 2022

Köpte biljett till Zlatan.

 Jag sov bara till sex på morgonen. Jag har svårt för rödvin, jag behöver gå på toa stup i kvarten. Fast det vara bara ett glas igår. Nej jag började direkt göra frukost och läsa tidningen. Köpte biljett till Zlatan. Det är så förbaskat mycket om Ukrainakriget och jag kan inte låta bli att läsa och lyssna. På något vis kommer inte Putin att kunna sitta kvar. Ryssland har förlorat för många soldater och förlorat stridsvagnar och krigsfartyg. Dessutom saknar soldaterna stridsvilja. Men i Moskva tycks befolkningen inte märka så mycket av kriget. Den gamle KGB-agenten Putin kommer inte att kunna sitta kvar.

Själv har jag varit ute i solen. Jag var på gymmet men det var inte så många jag kände. Jag har tränat så länge men jag är inte speciellt stark.

Jag lyssnade en stund på Robert Gordon.

Här gör jag frukost


* Filmen "Jag är Zlatan"
* Gymmet.
* Billiga Såfa har gått bra. Mest amerikanska bolag.