söndag, april 24, 2022

Det duggregnade idag

 Vaknade tidig. Jag hörde fåglarna kvittra vid femtiden. Klockan halv sju var det lika bra att gå upp och göra frukost och läsa tidningen. I tidningen stod det mycket om kravallerna som var i påskas. I Linköping var det tydligen en mamma och hennes barn som också kastade sten mot poliser. Men det var kravaller och stenkastning i Norrköping, Malmö, Linköping också. Jag tror inte dessa individer läser svenska tidningar. De lever i ett parallellsamhälle.

Hur som helst så åkte jag och handlade klockan halv nio. När jag var klar med det så körde jag till gymmet. Det gick bra idag. Jag cyklade och tränade bänkpress i smithmaskinen. Sedan tränade jag ben, axlar och rygg. Jag pratade också med en pensionerad IVA-sjuksköterska, Den starke före detta bussföraren och med Fredrik.

Idag lyssnade jag på Isaac Hayes.

Påskliljor utanför Ica.

* Isaac Hayes
* Handlade mat på Ica
* kom åt smithmaskinen på gymmet.


Etiketter: