lördag, april 23, 2022

Såg filmen Petrunya

 Lyssnade lite på the Saints på morgonen.

Jag åt frukost och läste tidningen. Efter frukosten körde jag till gymmet. Träningen var okej men det var mycket folk på övervåningen på Nordic Wellness i Alingsås. Jag pratade lite med Kjell och Fredrik. Jag berättade om hur rehabövningarna var i torsdags. Jag fick gå fram och tillbaka mellan mellan koner i sex minuter för att se hur trött jag blev. 

Efter gymmet körde jag hem och tog en glass och lyssnade på Miles Davis.

Jag försökte också boka en utflykt på Mallorca men jag lyckades inte.

Här är jag med en skiva av Samla Mammas Manna

På Alingsås filmstudio såg vi filmen Petrunya en mycket bra film från Nordmakedonien. På minde lite om Franz Kafkas Processen.

När vi sett filmen körde jag till restaurang China och köpte lite kinamat.