tisdag, mars 29, 2022

Spanar efter toaletter

 Tänkte på alla gånger jag åkt till jobbet och haft bråttom till toa. Klockan fyra på morgonen är jag trög i magen så jag får chansa och åka med tåget. Idag satte jag mig nära toa men jag satt så skönt på stolen att jag hade ingen lust att gå på toa. Jag spanar alltid in var det finns någon toa eller någon buske som är heltäckande.

På morgonen lyssnade jag på Kat Onoma

Korsvägen klockan fyra på morgonen.

På jobbet tog jag det lite lugnt med att skicka beställningar utan gjorde lite sysslor med tidskrifter. Klockan kvart i åtta skickade jag. Jag vet att "Kämpen" sitter och väntar redan klockan halv sju på att få beställningar att plocka fram. Den som har våningarna 1-9 A kan få det svårt att hinna annars på förmiddagen. Men "Kämpen" är seg har jag förstått.