lördag, mars 26, 2022

Åt lunch på restaurang Sjöö

 Vaknade vid sextiden och gick och gjorde frukost. När det var klart körde vi till sopåtervinningen i Bälinge och slängde skräp från faster Kerstins kvarlåtenskap. 

På vägen hem körde vi förbi Ica och sedan jag direkt till gymmet. Det blev väl en skaplig träning trots att jag skippade mage och korsrygg. Det var bara Milan där som jag hälsade på.

Lunch åt jag med min syster, svåger och Kristina på restaurang Sjöö. Min svåger och syster tyckte inte om att semestra i Grekland eller Spanien. De hade varit en gång i Grekland och det var på ön Poros. De tyckte Apollos personal var dålig och så var vädret dåligt. Jag har helt annan uppfattning. Apollos personal har alltid varit bra och Poros skulle jag inte åkt charter till utan bara båt-luffat till.

På morgonen lyssnade jag på Elvis Presley

Bälinge sopåtervinning.


Etiketter: