torsdag, februari 10, 2022

Besök från Rehab

 Var hemma idag eftersom jag hade rehab. Skötaren kom  först några minuter över nio så jag kunde sova två timmar längre än vanligt. Jag lyssnade lite på Blood, Sweat and Tears också.

Vad gjorde vi idag. Jag önskade att jag fick en dörr som kunde öppnas med en knapp. Jag ville ha ny rollator som passade bättre. Kryckorna var inte bra om jag ska gå i trappor. Jag är trött när jag kommer från jobbet men jag är pigg när jag går till jobbet men  Nelly Thürings trappor är jobbiga.

Efter det att rehabskötaren varit här så gick jag och Kristina till Sjöö och åt lunch.

När jag gjort det så åkte jag till gymmet och tog ett pass. Jag pratade lite med Kari som också var där. Den heltatuerade deckarskådespelaren hälsade på mig för första gången.

Rehabterapeuten tittade i ett fotoalbum jag gjort från Hua Hin. (På bilden är emellertid ett album från Australien.


Etiketter: