lördag, februari 12, 2022

Undrar hur det blir i Ukraina

 Gick upp ganska sent. Kanske klockan var tio minuter över sex. Jag somnade ju till tvn och På Spåret igår. Jag sov annars hyggligt.

Jag läste tidningen på morgonen. Så idiotiskt att smutskasta hyggliga och välutbildade Socialarbetare som en del gör för de tror att socialen kidnappar deras barn. När jag ätit frukost så körde jag till Ica och handlade: Juice, färdigmat och cornflakes.

Efter Ica så rullade jag vidare till gymmet. Det var inte många jag kände där. Jag bara hälsade på en hygglig tjock iranier som brukar cykla och jag hälsade på en ambulansförare som brukar komma lite senare. Idag kom jag åt smithmaskinen och det var bra för då kunde jag köra lite bänkpress. Jag tittade lite på en stark kille som aldrig brukar hälsa. Han lyfte först 60 kilo i bänkpress och sedan 70 kilo. Men för det mesta lyfter han över 100 kilo.

Sedan åkte jag hem och lyssnade på Marcus Oscarsson när han pratade om konflikten mellan Ukraina och Ryssland. Han tror inte att Ryssland anfaller Natoländer.

Jag lyssnade också på Steve Gibbons band. Jag borde nog köpt någon skiva med Steve Gibbons när det fanns skivor att köpa begagnade.

Det börjar bli ljusare på morgonen. Här är en bild på Ica klockan halv nio.





Etiketter: