tisdag, februari 15, 2022

Idag hämtade jag beställningar från A-huset

 På morgonen i bilen lyssnade jag på the Beach Boys. Den glada musiken håller fortfarande.

På stationen pratade med en pendlarkompis som arbetar som fastighetsskötare i Frölunda. Han hade fått sin nya cykel stulen på stationen i Göteborg. När han igår tittade i Market Place så såg han cykeln. När han frågade en god vän i huset där han bor om han kunde ta reda på vem säljaren är? Då visade det sig att det var en kriminell tjuv och knarkare. 

På Humanistiska biblioteket så började jag med att posta beställningar i rörposten. När jag gjort det gick jag och plockade fram beställningarna från Våningarna.

Efter lunchen, frasstekt torsk, så blev jag väldigt men det brukar jag bli efter maten.

Efter lunchen så ställde jag upp tidskrifter.

Jag kanske väver mössor och halsdukar när jag går i pension.